This thread is locked, you cannot reply.
  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    Soldier Name: knightvision101
    Link To BF4DB Soldier Profile: https://bf4db.com/player/search?query=daffy_duck_III

    Have You Claimed Your Soldier: yes (ja)
    Appeal: beste admin ik speel al sinds jaren BF2 en toen ie weg was vond ik mijn draai in BF4 ik heb nog nooit met een cheat/hack gespeelt vond het altijd onzin en geen meer waarde hebben aan een schiet spel. ik heb wel/vaak met vrienden een soort van stats padding gedaan voor unluck wapens en in het begin sneller een rang omhoog te gaan, dus ik heb daarin tegen op mijn stats vele dingen in % te hoog staan, ik zit in een clan waar we altijd een hekel aan hebben aan cheaters/hackers...ik heb wel eens tegen cheaters en hackers gespeeld maar zag nooit het nut er niet van in. heb ook tegen betere spelers gespeeld maar nooit werdt daar over geklaagt andere deden dat door mijn stats op te zoeken en zagen vele verdachten % bij wapens staan en verschillende namen, ik speel het nu al sinds bf2 uit kwam ben nu al 49 jaar en zie het nut er niet van in om na zo,n dik 2000 uur als cheater/hacker door battlefield4 te gaan spelen, dit alleen omdat 1 of 2 spelers mij verdacht vinden aangezien ze zelf op rang 24 of 50 staan en misschien 130 uur hebben gespeeld.

    ik heb ook vele andere namen, dit omdat ik ze grappig vond en je ze makkelijk in Origin  kan verandere.


    Groetjes Carlo (knightvision101)

  • carlo170
    Retired Staff
    Member since May 05, 2017

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    beste Angry_cuban 13,


    Ik weet alleen dat ik honderduizend kogels afvuur op spelers en zelde zijn het one shot one kill ik denk zelf dat het door Multi kogels die raak zijn en door de dat het vaak met een machine geweer de terug slag van het geweer de loop omhoog gaat wat normaal is, dat vaak de laatste kogel dan nek of hoofd raak.