This thread is locked, you cannot reply.
  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    Soldier Name: knightvision101
    Link To BF4DB Soldier Profile: https://bf4db.com/player/search?query=daffy_duck_III

    Have You Claimed Your Soldier: yes (ja)
    Appeal: beste admin ik speel al sinds jaren BF2 en toen ie weg was vond ik mijn draai in BF4 ik heb nog nooit met een cheat/hack gespeelt vond het altijd onzin en geen meer waarde hebben aan een schiet spel. ik heb wel/vaak met vrienden een soort van stats padding gedaan voor unluck wapens en in het begin sneller een rang omhoog te gaan, dus ik heb daarin tegen op mijn stats vele dingen in % te hoog staan, ik zit in een clan waar we altijd een hekel aan hebben aan cheaters/hackers...ik heb wel eens tegen cheaters en hackers gespeeld maar zag nooit het nut er niet van in. heb ook tegen betere spelers gespeeld maar nooit werdt daar over geklaagt andere deden dat door mijn stats op te zoeken en zagen vele verdachten % bij wapens staan en verschillende namen, ik speel het nu al sinds bf2 uit kwam ben nu al 49 jaar en zie het nut er niet van in om na zo,n dik 2000 uur als cheater/hacker door battlefield4 te gaan spelen, dit alleen omdat 1 of 2 spelers mij verdacht vinden aangezien ze zelf op rang 24 of 50 staan en misschien 130 uur hebben gespeeld.

    ik heb ook vele andere namen, dit omdat ik ze grappig vond en je ze makkelijk in Origin  kan verandere.


    Groetjes Carlo (knightvision101)

  • carlo170
    Retired Staff
    Member since May 05, 2017

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    beste Angry_cuban 13,


    Ik weet alleen dat ik honderduizend kogels afvuur op spelers en zelde zijn het one shot one kill ik denk zelf dat het door Multi kogels die raak zijn en door de dat het vaak met een machine geweer de terug slag van het geweer de loop omhoog gaat wat normaal is, dat vaak de laatste kogel dan nek of hoofd raak.

    ik heb en middelmatige stats op battlelog, ik zie honderde spelers  die beter zijn..ik heb 4 namen van speler waarvan ik en leden uit mijn clan voor 100% hacken omdat ze over de kaart ziet vliegen, en one shot one kill maken, maar ik kan alleen vertellen hoe ik spel.

    tevens wat je ook niet ziet is...als iemand mijn dood maak en door een teamlid weet beter wordt gemaakt die K/D er verdacht uit ziet maar ook daar zie je bij andere het verschil en waarom worden zulke gasten niet op een report gezet, of komt het door mijn namen die ik gebruikte dat ze dan denken, grappig naam goede kill,s is meteen een hacker/cheater..

    ik weet alleen dat ik al tien talle jaren atijd zonder een hack hebt gespeld sinds Bf2.

    dus het is aan jullie of je gewoon me of niet en ik zag dat 1 speler was die mij op report had gezet en hij toen in de game kwam zonden een kill te maken of te sterven en punten gehaald dan op de lijst kijkt en dacht das een hacker.

    maar goed ik kan praten tot ik een ons weeg. mijn stats van padding werken sowieso al tegen en nu dan ook die headshot,s vertel het me dan maar, ik heb een hele clan achter mij die mij voor 100% gelooft dus daar ga ik ook zelf van uit wat jullie dan ook ermee doen.


    Groetjes Carlo

    p.s het zou heel zuur zijn als je daar vanuit gaan dat ik een hacker ben. en sorry dat het niet in het engels is omdat ik daar niet zo goed mee ben.

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    oh ja ik heb even aan de battleog,s gekeken en bij de vierde viel mij een andere speler op met 60 headshot..is dat dan geen hacker aangezien ik er minder van had....http://prntscr.com/o48n0n  even een kleine link van die vierde battlelog gemaakt want die speler deed dus wel one shot one kill alleen ik neem nooit de moeite om andere aan te geven. ga dan meestal gewoon uit de game en ga na een andere sever.

    ik plaats deze erbij omdat ik moet lullen als brug man om mijn onschuld te bewijzen.


    Groetjes Carlo

  • carlo170
    Administrator
    Member since May 08, 2017


    "

    beste Angry_cuban 13,


    Ik weet alleen dat ik honderduizend kogels afvuur op spelers en zelde zijn het one shot one kill ik denk zelf dat het door Multi kogels die raak zijn en door de dat het vaak met een machine geweer de terug slag van het geweer de loop omhoog gaat wat normaal is, dat vaak de laatste kogel dan nek of hoofd raak.

    ik heb en middelmatige stats op battlelog, ik zie honderde spelers  die beter zijn..ik heb 4 namen van speler waarvan ik en leden uit mijn clan voor 100% hacken omdat ze over de kaart ziet vliegen, en one shot one kill maken, maar ik kan alleen vertellen hoe ik spel.

    tevens wat je ook niet ziet is...als iemand mijn dood maak en door een teamlid weet beter wordt gemaakt die K/D er verdacht uit ziet maar ook daar zie je bij andere het verschil en waarom worden zulke gasten niet op een report gezet, of komt het door mijn namen die ik gebruikte dat ze dan denken, grappig naam goede kill,s is meteen een hacker/cheater..

    ik weet alleen dat ik al tien talle jaren atijd zonder een hack hebt gespeld sinds Bf2.

    dus het is aan jullie of je gewoon me of niet en ik zag dat 1 speler was die mij op report had gezet en hij toen in de game kwam zonden een kill te maken of te sterven en punten gehaald dan op de lijst kijkt en dacht das een hacker.

    maar goed ik kan praten tot ik een ons weeg. mijn stats van padding werken sowieso al tegen en nu dan ook die headshot,s vertel het me dan maar, ik heb een hele clan achter mij die mij voor 100% gelooft dus daar ga ik ook zelf van uit wat jullie dan ook ermee doen.


    Groetjes Carlo

    p.s het zou heel zuur zijn als je daar vanuit gaan dat ik een hacker ben. en sorry dat het niet in het engels is omdat ik daar niet zo goed mee ben.

    carlo170

    "

    oh ja ik heb even aan de battleog,s gekeken en bij de vierde viel mij een andere speler op met 60 headshot..is dat dan geen hacker aangezien ik er minder van had....http://prntscr.com/o48n0n  even een kleine link van die vierde battlelog gemaakt want die speler deed dus wel one shot one kill alleen ik neem nooit de moeite om andere aan te geven. ga dan meestal gewoon uit de game en ga na een andere sever.

    ik plaats deze erbij omdat ik moet lullen als brug man om mijn onschuld te bewijzen.


    Groetjes Carlo

    carlo170

    Hallo Carlo. Aangezien je statistieken dusdanig buiten de boot vallen tegenover je eerder gespeelde games, is er voor ons reden genoeg om even verder te kijken.


    De opname moet een minimale resolutie hebben van 720p, het liefst 60fps. Het volledige potje van begin tot eind moet worden opgenomen. Upload het resultaat naar YouTube. Knip of plak de opname niet. Gebruik de zelfde wapens en probeer de statistieken van het eerdergenoemde potje zoveel mogelijk te repliceren. Je krijgt hiervoor 72u de tijd. In deze tijd is je ban tijdelijk opgeheven. Voor het einde van de deadline dient de YouTube link en de link naar het potje hier gepost te worden.


  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    Vraagje..


    kan je mij in een kort verhaal vertellen hoe ik het moet opnemen en posten op YouTube aangezien ik zoiets nooit heb gedaan.

    of anders moet ik het aan mijn clan/vrienden vragen hoe dat moet.


    Gr carlo

  • carlo170
    Administrator
    Member since May 08, 2017


    "

    Vraagje..


    kan je mij in een kort verhaal vertellen hoe ik het moet opnemen en posten op YouTube aangezien ik zoiets nooit heb gedaan.

    of anders moet ik het aan mijn clan/vrienden vragen hoe dat moet.


    Gr carlo

    carlo170

    Zal je even moeten vragen. Zie hoe ver je komt mocht er iets meer tijd nodig zijn dan moet je het voor de deadline afloopt even melden.


  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    is goed...ik zal vandaag nog iets proberen anders word het morgenavond in verband met mijn werk,


    Gr carlo

  • carlo170
    Administrator
    Member since May 08, 2017


    "

    is goed...ik zal vandaag nog iets proberen anders word het morgenavond in verband met mijn werk,


    Gr carlo

    carlo170

    Prima. Je case is weer open en de plugin zal je niet kicken.


  • carlo170
    Administrator
    Member since May 08, 2017


    "


    "

    oh yes I have just watched the battleog, s and in the fourth I noticed another player with 60 headshot..is that not a hacker since I had less of it .... http: //prntscr.com/o48n0n   just made a small link from that fourth battle log because that player did one shot one kill only I never bother to indicate others. usually just get out of the game and go after another sever.

    I place this there because I have to fuck as a bridge man to prove my innocence.


    Greetings Carlo

    carlo170

    LOL he talking about "88ODE88" he is cheater same like you , and banned already = https://bf4db.com/player/1003771310899

    how stupid they can be ? waste their time and your times guys lol ................. 


    LordX

    Please refrain from posting in appeals.


  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    video is aan het uploaden, hij staat er na mijn werk erop...eerste keer ging het fout omdat ie niet zo,n lange video in een keer erop kreeg en toen liep YouTube vast dus ben ik hem weer aan het uploaden alleen duurt het zolang dat ik dadelijk moet gaan werken..


    Gr carlo

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    https://www.youtube.com/watch?v=hwLQz8Qo5gY&feature=youtu.be

    a.u.b...….de game was net begonnen mis 2min en 11sec aangezien het best wel moeilijk is om meteen bij een start game te beginnen, vooral in de ochtend/middag

    .

    hopelijk kunnen jullie er iets mee game is opgenomen tot het eind...een kill van hun stond ik stil tegen een muur dit omdat mijn vrouw aan het praten was.


    Gr Carlo

  • carlo170
    User
    Member since June 05, 2017

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019

    die is van vandaag, ook die heb ik geflimd, sta daar alleen een AFK om te gaan eten, kan ook nog de battle report van gisteren erbij plaatsen, dan hebben ze 2 filmpjes en 2 battle reports..wat willen ze nog meer!!

  • carlo170
    Banned
    Member since May 07, 2019