This thread is locked, you cannot reply.
  • TheSpeckstein
    User
    Member since December 27, 2019

    Soldier Name: Speckstein

    Link To BF4DB Soldier:https://bf4db.com/profile/TheSpeckstein

    Have You Claimed Your Soldier: Yes


    Dear Support,

    In none of the four given videos is in any way proofen that I'm using a wallhack. Most of the time, I localize the enemies by hearing (5.1 surround headset) or just by knowing the default routes taken by almost ANY player (like the stairs in operation locker) and as you can see by my reaction time..I never expected the enemies! After 2 years it is almost impossible to give you any evidance that I'm not guilty, but luckily the 4 given Videos proof that I've done nothing wrong. Please provide me the exact timestamps of the videos where you suspect the usage of a wallhack.



    Sehr geehrte Unterstützung,


    In keinem der vier angegebenen Videos wird in irgendeiner Weise bewiesen, dass ich einen Wallhack verwende. Die meiste Zeit lokalisiere ich die Feinde, indem ich sie höre (5.1-Surround-Headset) oder indem ich nur die Standardrouten kenne, die fast JEDER Spieler (wie die Treppe im Operationsschließfach) genommen hat, und wie Sie an meiner Reaktionszeit sehen können. Ich hätte es nie erwartet die Feinde! Nach 2 Jahren ist es fast unmöglich, Ihnen den Beweis zu erbringen, dass ich nicht schuldig bin, aber zum Glück beweisen die 4 gegebenen Videos, dass ich nichts falsch gemacht habe. Bitte geben Sie mir die genauen Zeitstempel der Videos, in denen Sie die Verwendung eines Wallhacks vermuten.

  • TheSpeckstein
    Retired Staff
    Member since May 05, 2017

    I've reviewed the evidence and don't feel like it is worthy of a ban. Your play style isn't "wallhack-y". Just someone camping spawn locations and with a half empty Locker server you can hear most things.

    Appeal Approved.